Ny visuel profil

Samarbejdet mellem Wagner Ejendomme og Novagraf har resulteret i mange spændende opgaver. Blandt andet et helt nyt website.

Der kan naturligvis godt være kortsigtede økonomiske gevinster at hente ved at shoppe lidt omkring – også i vores branche. Men… hvis man virkelig vil fremstå med et stilrent og slagkraftigt kommunikativt udtryk, så lykkes det som regel bedst, hvis man har et kontinuerligt samarbejde med et team, som man har tillid til.

Den konklusion var Trine Wagner, direktør hos Wagner Ejendomme, også nået frem til, da hun kontaktede os. Hun ønskede at sikre virksomheden et visuelt udtryk, der ikke stikker ud i alle retninger – og ikke mindst at få fremhævet de centrale værdier der gør Wagner Ejendomme til noget unikt.

”Det har været et positivt og frugtbart samarbejde. Vi føler, at vi har flyttet os betragtelig på kommunikationsfronten.”

Trine Wagner, Wagner Ejendomme

Et godt samarbejde

Samarbejdet har resulteret i mange spændende opgaver. Blandt andet et helt nyt website (hvor vores tekstforfatter har stået for alt indhold), diverse pressemeddelelser – og ikke mindst opgaven med at bruge 105 meter byggepladshegn til at fortælle historien om Godsbanen, visionerne om det fremtidige bymiljø omkring Østerådalen og naturligvis de spændende nye lejligheder på det historiske areal.