Vendia-Huset bestilte en visuel ombygning

Et profilkatalog på 124 sider og et nyt website skulle hjælpe Vendia-Husets kunder med inspiration og idéer, når de lagde planer for nye kapitler i deres liv.

Opgaven lød på:
  • 124 siders profilkatalog
  • 200+ lækre billeder
  • 44 sprøde plantegninger
  • +1 spritnyt website

Drømmen om det nye hus er mættet med følelser.

Tryghed, ro, fordybelse, familieliv, kærlighed og børn er blot nogle af de stikord, der dukker op i kølvandet på tankerne om et nybyggeri. Drømmehuset skal gerne blive rammen om det gode liv. Derfor er det vigtigt, at man som kunde har tillid til virksomheden, der skal realisere drømmen.

Vendia-Huset designer og bygger huse, der er state of the art ned til de allermindste detaljer. Samtidig bygger virksomheden individuelle hjem til typehusets pris. De lytter til kundernes ønsker og udviser fleksibilitet, og derfor er der faktisk aldrig bygget to Vendia-Huse, der er helt ens.

“Vi er hverken for små til det helt store drømmeprojekt - eller for store til det mindste. Bare vi får lov at gøre det ordentligt”

Nina Bang og Ole Frydkjær, Vendia-Huset

Tillid betyder alt...

Men god service og det gode håndværk gør det ikke alene. For kunderne er tilliden til produktet hægtet meget nøje sammen med tilliden til leverandøren. Derfor er det vigtigt, at den samme sans for æstetik, godt håndværk og stabilitet afspejles i virksomhedens kommunikation til kunderne: at flytte de gode egenskaber i produktet helt ud i forbrugerens bevidsthed. Den opgave landede hos os.

Krumtappen i flyttebilens motor blev Vendia-Husets store profilkatalog. En 124 sider tung sag, hvor virksomhedens tanker om kvalitet lyser ud af hver side: En tillids- og drømmeskabende tryksag, der egner sig fortræffeligt til coffee table hygge i stuen, mens man lægger planer for et nyt kapitel i livet.

Billederne afspejler familieliv i de gode rammer. Legende børn på bløde tæpper, smukke opholdsrum ude og inde og huse i alle døgnets belysninger og stemninger. Desuden er der detaljerede plantegninger af alle husene. Det er en tryksag, der kan imponere, inspirere… og stadig informere.

Vendia-Husets website blev moderniseret og redesignet, så kunderne nemt og hurtigt kunne surfe efter deres husdrøm på både telefon, tablet og computer.

"Til websitet har vi bidraget med design, teknik, billedredigering/rentegning og små tekstmængder. Virksomhedens flotte profil- og produktkatalog har vi lavet fra bunden. En stor del af opgaven var, at konvertere tekniske arkitekttegningerne af grundplaner – til tegninger, der var interessante for kunderne."

Dan D. Frederiksen, bureauchef hos Novagraf