3D visualisering
Kun fantasien sætter grænser i 3D - så det store spørgsmål er vel: "Hvor fantasifuld er du?"

Du kender det sikkert
Korte deadlines, halvfærdige produkter og tvivlsomt præsentable fysiske mockups. God markedsføring kræver ofte gode produktbilleder. Men det er ikke altid muligt. Måske er produktet ikke færdigt. Måske er det svært at fotografere. Eller måske handler det i virkeligheden mere om at sælge en idé… og så er det jo godt man kan bygge sin egen virtuelle verden i 3D.
"Nyt markedsføringsmateriale kræver ofte noget visuelt, som modtageren kan forholde sig til. Noget der kan sælge varen. Grafik og billeder er derfor et vigtigt værktøj til at få budskabet fuldstændigt og intakt frem til modtageren. Men ren tekst og simpel pynte-grafik drukner i mængden. Det handler derfor om at skille sig ud og skabe forståelse for budskabet. Det er her 3D visualisering kommer ind i billedet."
Kim B. Chirstoffersen, Grafiker og Systemansvarlig hos Novagraf A/S